vineri, 17 septembrie 2010

Nisip

Esti asemeni unui inger ... Esti atat de dulce ... Atat de suav. Stii ca in fata mea esti persoana perfecta . Esti persoana care ma face fericita de fiecare data cand iti aud vocea . Esti cea mai minunata fiinta pe care o cunosc . Esti persoana pe care o ador , pe care o venerez ,pe care o iubesc . Ce mai esti tot , esti tot ce am mai bun.

Si stii nu credeam ca o sa mai iubesc vreodata , cu aceiasi intensitate de altadata , dar uite ca pot . Uite ca tu ai aparut in calea mea ,exact atunci cand trebuia , si cu un suras ai sters tot ce era rau , tot ce ma facea sa sufar , tot ceea ce nu puteam uita. Nu pot decat sa iti multumesc , sa iti multumesc pentru ca ai aparut in viata mea , in inima mea si in mintea mea. Nu vreau sa te mai las sa pleci niciodata , nu mai vreau ca universul pe care ni l-am creeat sa se spulbere in vant asemanea nisipului de pe tarmul marii. Si .. si eu voi sta aici , te voi astepta pana cand buzele noastre se vor iar la fel cum mare imbratiseaza in fiecare zi nisipul cu valurile ei reci .

Iti multumesc ca existi , iti multumesc ca ma iubesti ... iti multumesc ca m-ai salvat din abisul in care eram , Te iubesc enorm :X

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu