marți, 14 septembrie 2010

Septembrie

Septembrie ... toamna , frig , vant .

Pana nu de mult uram anotimpul asta ... dar acum incep sa ma obisnuiesc cu el , de fapt incepe sa imi placa ,incep sa il iubesc. Cred ca are legatura cu tine . Nu stiu cum ai reusit ... dar ai intrat suav in visele mele , in viata mea , in inima mea . Nu mai speram la o noua iubire ... Inima mea era distrusa de celalalt ... de faptul ca el a uitat de mine . Dar uite ca ai aparut tu :X . Cel care da culoare viselor mele in fiecare noapte .

Stii atunci cand te vad inima sta sa-mi sara din piept ... Ma pierd in cuvinte de fiecare data cand vorbim ... Zambetul tau ma intampina in fiecare dimineata rece si ma face sa zambesc si eu chiar daca sunt suparata.

Stii? ... incep sa te iubesc ... si odata cu tine incep sa iubesc si anotimpul asta rece care mi te-a adus in cale ... incep sa iubesc toamna ... incep sa uit ... de mine, de tine ... incep sa uit de noi .

I miss you baby :X

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu