sâmbătă, 28 august 2010

The end !!!

O noua zi ... Un nou inceput !!!

Si stii, deja incep sa te uit ... de fapt mai bine spus deja te-am uitat . Stii ce reprezinti acum pentru mine ??? Reprezinti doar o pata neagra in trecutul meu !!! O pata pe care cat de curand o voi decolora pentru a obtine una gri :).

Nu te mai venerez asa cum o faceam ... Nu te mai ador ... Nu te mai iubesc ... De fapt nu mai simt nimic pentru tine, nici macar dispret .

Acum ti-a luat locul un altul ... unul care stie cum sa se comporte , cum sa vorbeasca .Unul care stie cum sa fie dulce atunci cand viata are gust amar . Unul care stie sa imi aprecieze pana si cele mai mari defecte , si nu mi-le critica asa cum o faceai tu .

Sa terminat cu suferinata ... cu lacrimile ... cu durerea . Tu nu mai esti ... ai plecat din viata mea la fel de repede cum ai aparut , nu ma mai complic , nu imi mai fac sperante desarte pentru o iluzie .

Acum am plecat ... mi-am luat zborul de aici ... mi-am luat zborul din mintea ta ... sper ca de data asta sa reusesc ... sa nu mai cad ... sa nu ma mai impiedic de tine ca de fiecare data ... sa nu imi mai frangi aripile in plin zbor. Parfumul tau ... doar o amintire ... De fapt TU esti acum o amintire .

O amintire care maine nu va mai fii ... o amintire pierduta in negura trecutului.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu