joi, 26 august 2010

Mi-e dor de putina dragoste pe care mi-ai oferit-o!!!

E deja a doua saptamana de cand nu iti mai vad chipul,de cand nu te mai mangai,de cand nu te mai sarut. Imi e asa de dor sa iti simt pielea catifelata ca de bebelus , sa te joci prin parul meu,mi-e dor de toate , mi-e dor de tine , mi-e dor de noi .

Dar tie nu iti pasa de mine ... m-ai lasat plangand in noapte , nu ti-a pasat ca pe mine ma doare , nu ti-a pasat ca ai plecat cu o bucata din mine,nu ti-a pasat de nimic! Nici macar de faptul ca eu te iubeam.:(

Si acum ... acum ma tratezi cu aceiasi indiferenta de altadata si ma doare , ma doare , ma doare pentru ca nu esti langa mine , ma doare pentru ca privesti prin mine ca printr-o gaura intr-un geam spart .

Esti rece,insensibil... esti ca o bucata de gheata...Nu te mai recunosc ... nu mai esti persoana de care m-am indragostit . Stiu a fost doar greseala mea, am gresit atunci cand m-am indragostit de tine .

Simt ca nu mai pot ... simt ca fiecare celula din mine sta sa explodeze . De fiecare data cand te vad inima sta sa imi sara din piept,ma doare faptul ca nu mai esti cu mine , ca nu o sa mai fim niciodata noi, nu o sa mai fim niciodata un intreg,nu o sa te mai mangai niciodata , nu o sa te mai sarut ... si o sa imi fie dor . Dor de tine ...Dor de noi.:(

Dar stii ceva ... nu o sa imi para rau niciodata ca am fost impreuna ca te-am cunoscut ... pentru ca alaturi de tine am cunoscut adevarata fericire ... Doar atat pot sa iti mai spun :

"Mi-e dor de putina dragoste pe care mi-ai oferit-o!!!"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu