miercuri, 25 august 2010

Tu!!!

Tu ... tu dai culoare viselor mele !!! Tu ma faci sa viberz de fericire de fiecare data cand iti vad chipul iesind de dupa blocul gri .Tu ma faci fericita cu fiecare minute ce trece . Parfumul tau il simt de la sute de metrii departare , e un parfum de o esenta rara , inca il am impregnat in minte .
Nu stiu de ce tot insist sa imi t
astez gandurile pe blog , nu stiu de ce mereu te fac sa fi prezent in posturile mele ??? Ai plecat ... ai luat tot . Ai luat pana si ultima farama de bunatate din mine ... nu stiu de ce te incapatanezi sa ramai in mintea si in inima mea .Nu stiu... ma doare , ma rozi pe dinauntru ... e ciudat cum am gasit o cale sa te las sa intri, dar nu gasesc o cale sa te las sa iesi ?
Dar ... totusi inca mai am speranta ca te voi revedea curand . Pana atunci te-am pupat:*

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu